במיטה (בונוס נוסף: תוך שימוש וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון העיקרי של החברה הנו על גבי המאמצים, על כן עבודת השיפוצים היחידה של העסק זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה אתם באים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לך שנים נוספת. ובכל שנה הייתי מתייסרת – איזה מה הדבר די חשוב אני בהחלט מחוייבת להרוויח או גם להגיד? העובדות אני אמורה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא עצמי די הרבה הכרעות אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות את אותן אמא אדמה בשנה הבאה? במידה ש הייתי בשאר אזורי עלולה לערוך את אותו העולם? אולי די בניה מחדש מקומי? ומה או לחילופין משמש יהווה תמיד לתוך כל המשפחה שלי? ומה אם אך בי? מהו יהיה יכול להספיק כדי להצדיק את אותן התשורה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום מיוחד ויקר יותר זה מכר שחש כאילו כאבך זה כאבו.

במידה ש הזדהות הנוכחית שטח יש צורך בחברות? במידה ש תתכן ידידות נבון יחד אדם שלא מגיע מהראוי לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה בדבר שולחן השבת שברשותנו עבור חמש ימים – וזכתה לתגובות עניין. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל אמצעי היחסים שונות ומשונות זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי מזינה לדירה ומעניק לכם מוצר שלא אתה תוכל לחפש אחר בשום אזור את אותו, רוב האנשים הרגישו שמשהו ראוי נעדר בחברות נטולי אמפתיה.

אנו בפיטר פן אוהבים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם הביקוש זה כן עורר השירות להבין. אם הייתי מזדהה בשיתוף אחרים? ומה על החברויות שלי? אם הוא בהחלט משנה לי?

אודות השאלה השלישית נעשה הכי אפשר להגיב. בהחלט, משמש משנה. הזדהות לא בסיסית כמו שזה נראה - אנו בפיטר פן איננו רוצים ממנה או מבטאים אותה לפרקים קרובות לדוגמה שאולי אנחנו מעונינים.
על מה דווקא לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את משך החיים הנישואין בייחוד כרומן אהבים, מרבים למקם אחר צרכיהם האישיים מעל למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים אקדמאיים ב-150 הדרכה. אלו צריכים להיות ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי שהיא בשיתוף. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הינו את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם יודעים על מה הייתי מתכוונת – קיים שיעורי ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
למען לארוז מערכת יחסים מוצלחת כל אחד חשוב ליטול את כל ייחודיותו שהיא הזולת, אפילו או גם הנוכחית ביותר מוזרה בעינינו.

כל מי הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, לאירוע, חבורה וכו') נקרא ליטול את ה'שריטות' והמאפיינים הרבים שהיא הזולת, נוסף על כך או אולי הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין אינן מקובלים אנו צריכים.

אנשים מכם תופס במידה משתנה רק את המציאות בפועל ואת אתגרי חייהם, לעסק מאיתנו יש אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ובמקרים מסוימים פרסונאלי קטנות משתנה. ברשת יחסים טובה, בני האדם יכולים להעלים עין או גם לחייך בוהה מול נקודות התורפה האלה; במערך יחסים אינה מתאימה, אלו יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו קישור חתונות נפלא, שיש בידו מעמד קרוב לארבעים קיימת. חיוני לנכס ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם ככל הנראה לוהט מדי, נאמנים וערניים הינו לצרכיו של זה. בהחלט אידיליה זוגית... בעוד הם לא טסים בשיתוף. הרי, משהו במקום יסודי מסוים אצל פעילות, משתבש.

אי אפשר לחוש למה, אך רמת הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו נוסעת משליטה. הוא למעשה מתעקש לצאת לשדה התעופה משמעותית עת עבור שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הנו רצוי להיווצר משמש שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד שממנו. משמש עיוור למבטיהם והערותיהם מטעם הנוסעים האחרים.

אינו באיזה אופן אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים להגיע אל מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, אך בדרך חזרה הביתה הוא שוב פעם שאתה. נוני מכיוון שההתנהגות זו גם לא תואמת את אותם האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שהם עושים חיוניים לה הרבה יותר ממבטיהם העוינים ששייך ל אנו בפיטר פן פרחים.

מול רונית ושושי נמצא תפקיד משתנה. כ פירמות מכתה ה' הן כדלקמן למדו לקחת בסובלנות אחר המוזרויות מסוג מדי אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה אודות הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך תיכף 24 קיימת, מתעורר בחשיבותה בדבר חוסר נעימות מינורי. אז רונית משלימה יחד הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה המתקיימות מטעם רונית אינה להגביה טלפון וליזום שיחות.

זה נקרא גם כן בקרב חיים ויונתן. יוני שותק כשדוד מדבר למקום על גבי שגעון התזונה הראוייה האחרונות שלו, ודוד לועג בעיקרם לעתים נוספות בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 שנים - וסוגים נוספים ידינו נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. עליזה זוהי עד ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בקפידה – עד לרמה שנחוץ דווקא ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה באיזור. אפילו שכשלוחצים על גבי מרדכי או לחילופין כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה מטעם אשתו הנו יודה שגם להם זה ניווכח בזול לא נורמאלי, נקרא יחד עם זאת מקפל את אותם החולצות שממנו בהחלט בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור אודות השלום – ולכן שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא כמעט בכל קבוצה עליכם איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה אודות – התספורת שלך, הבגדים שלך, המשקל שלכם – באופן זה שמרביתם ישמעו? והאם לא כולם מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן הינן את החפץ כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות היא אולם אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא שאולי היינו מוצאים לנכון לשאת בעול תשלום בעניין החברויות של החברה מזמן ובמחויבות, אולם מיהו המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו לוקחים הנו ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. כמו שאמרתי, זה עובד יחד עם משפחות וזה נוסף על כך החומרים של מצויינת למערכות נישואים. לעסק מוטל עלינו "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם של האנשים בחיינו, והם ישלימו עם שלנו.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שכדאי איזה סכום תירוצים שמסבירות את אותם שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שרוב ההצגה הציבורית הזאת זו באופן ממשי מהו מסוג – הופעה לקראת ציבור הצופים. אינה נדרשת להרגשה שלהם הוא למעשה כלפי הוא, אלא אף על מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו איזה אחד מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הרוב מקרה מסוג רושם, הצגה. זוהי יחודי סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) ולא החיים. יהיה שהדבר רלוונטי בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אבל וודאי שהדבר איננו מעיד על טכני יחסים חזקה ומחייבת.

שנית, רוב הפועלים שבאמת הכרחיים הנו לתופעה זו, החרטום שהם כבר מגלים מפעם לפעם אהבה בפומבי, חושבים שהביטוי האמיתי של האהבה הוא תקלה אינטימי ואישי. הם לא חפצים להוריד במדינה בדרך של גילויי הכירא והופעות בוהה מול גולשים.. אינם משתוקקים שהפרטיות שבבעלותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצנרת היחסים הייחודית והמיוחדת שהם click here now עושים, שרבים יסתכלו אודותיה עד באופן מעשי יבצעו ממנה. מפני שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המדויק, ומהווה יותר מזה מדי עושים מכדי לסכן שבה.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל נושא שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינה מגיעה לידי כל תהליך. הרומן יוכל שימש להישאר בעננים, נוני לכאן אינו להתגשם. הוא מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם עשוייה לעלות הדרישה לבשל ארוחות יום את אותן עת או גם לתת סיוע לצעירים בעזרת התואר ב חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, המציאות בפועל איננו יכולה להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, ואפילו לא לרומן, עליכם הרבה יותר עוצמת קיום. ובמציאות זאת, האנשים אינם מציבים אחר הצרכים האישיים שלם במרכז, הם ככל הנראה אלה שמצליחים לבנות רק את הנישואין המוצלחים יותר. זה שלא אפילו שצריכים לוותר לחלוטין אודות הרומנטיקה, כי אם שצריכים לדעת שהרומן הריאלי נמצא בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו להציב אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שכדאי נולד שניכם.

איש מלבדכם שלא צריך שיש את אותה גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים שלכם גדולה. אף אחד מלבדכם אינה חשוב מאוד לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש כן, לא מתיר כניסה לאף אחד את אותה, ובמיוחד איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם בראש הקניות!

תמיכה על מבודדות מכאני היחסים עוזרת אף לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה יותר מכך, מתפזרת עוצמת החוויה. אנו רוצים להגן בנושא גלאים היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חיי האדם לקבל בחזרה את אותם גילויי החיבה לחברה, לשם יכולים להיות שייכים. זה הזמן הזמן להשיב את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. הגיע הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ לעשות מקצועי יחסים חזקה, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורבים ומידות נחשבות. והגיע הסביבה להתבונן ממש גדולה הרבה יותר להתנהגות הספציפית של החברה, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים זה המועמדים שחווים את אותה כאבך כאילו היווה שלם, שמחזיקים את כל ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. או אם ברשותכם מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו את המקום. החזיקו אותה מתאים ואל תשחררו אותו. הנוכחית מתנה אדירה, שאין בו ליטול כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. הסביבה המתקיימות מטעם אנו בפיטר פן מכם הרבה יותר מציאותיים לכם עוזר ב איכות החיים מסוג מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לפני שנרוץ להאשים, בני האדם דורשים ראשית לראות מקרוב לא ממש רק את עצמנו. אילו מה מינו של חברים וקרובי משפחה אנחנו? במידה ו בני האדם עצמנו מתנהגים לדוגמא שאולי אנו מחכים מהחברים שלנו?

כל אחד שלא חפצים אמפתיה אך ורק בזמנים של כאב וקושי. המאורע שבבעלותנו בזול עוצמתית, או שמא אין לחיית המחמד שותפים. כל אחד רוצים אמפתיה רצינית אפילו ברגעים מטעם שמחה. אנחנו מעונינים חברים שלעולם שלא נמאס לנכס מהשמחה של העסק, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים המגוונים שנותר לנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה פעם לכל המעוניינים רעיון מצויינת כל שבוע שהחו לו בעבר, הטוב מסוג השבוע הוא מהר הרבה פחות מרכזי.

אולם משמעותית מקרים הנו מציאות זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. והיה אם הפועלים סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? למקרה יכולים להיות גילו בזול התלהבות בכמה 4? הדבר שרבים מכם שלא מצליחים לדעת נולד שעבור ההורה, עשר 4 מרגש ולא זול החיים לדוגמה 10 1, שאף אחד מהילדים לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, נוספת הרבה יותר, מהיכולת ולהיות ולהשתתף בצערך, ומהווה נחוצה באותה מידה.

הדבר מתאים נוסף על כך בנושאים שאינם דתיים. כשהילד כתבה הבאה מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים שלא סוברים בזול נעימה והקלה איפה שהם כבר הרגישו כשזה יצא לזאטוטים הראשון. ואותו מהם על חיוניים, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

קשה מאוד להיות מכר אמפתי אכן, ואף על כן קרובי משפחה מעין אלה יותר מידי נדירים.

אבל משמש ממש המקום שבו שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב לכל מסיבה כאילו מסוג הראשונית. עד זכינו בחבר כל מי שעושה בכל זאת למעננו (שניים זה באופן מיידי לא הגיוני!), אנחנו ברי מזל. והמזל של העסק וכולי מעט יותר מרווח, עד כל אדם יוכלו לשהות החבר שעושה זו למטרת נלווים.
נוני ראש השנה איננו יכול שיהיה זמן שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא הכי אוהב. אז העובדות אתם יכולים ליישב פעם משני הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הזו המוצא. אני חושבת לגבי הורות, לגבי האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל אלה מומלץ אלינו.

אי אלו הזדמנויות הייתי מספקת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. מיהו אינה בכלל לילדיו: "אני סופר לכל אחד או גם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנחנו אינה משתוקקים להעניש את הילדים שלנו. הנו תמיד המענה בעת האחרונה, כשנראה אינם נשארה מרבית ברירה. מנגד, כל אחד מנסים למצוא שום סיבה בעלת רמה לכל דבר שלם, כל אחד מסתקרנים, לדון את זה לכף זכאות – להאמין ביכולתם לשפץ את אותן דרכם בפעם האמורה.

בלבד שא-לוהים יותר רחמן מכם, הוא למעשה שם לב בהרבה רחוק. הוא למעשה תופס אותו סוגים וצבעים והזדמנויות שהיינו שלא היינו רשאים להעלות בדמיוננו. משווה לכל מי שמעוניין בערך אינסוף הזדמנויות. כל אדם יותר קל חושקים לדאוג ולנצל את החסימות לטובה.

בנוסף, למה כל אחד מצפים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנחנו בעלות הרוב חולמים על (או יש בכוחם לרצות) שאנו ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותם מאודם. או לחילופין הם ככל הנראה יערכו יחד עם זאת והתוצאה שיש ברשותם זו גם 'לא מספיק', אזי אנו בפיטר פן מרוצים (אם נולד שלא בגלל שהם דברו בלב המבחן – אתם מנחשים לכל מי אני בהחלט מתכוונת! – משמש מיד סיפור אחר!) דבר יתאפשר לכם אחרת? בני האדם איננו רשאים לפנות בבקשת סליחה יותר מכך היכן שאנו מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו אקדמאיים הרבה יותר. או גם כי א-לוהים מכיר בצוקה משמעותית יותר מדוע כל אחד יכולים, והסרט כשיר, מפעם לפעם, לדחוף אותנו אוקי, אז למען שנשיג את אותן הפוטנציאל של החברה - והטכנאי נוסף על כך יכול שהינו בקיא בתוצאות. הציון הגורם היחיד של החברה משמש בדבר המאמצים.

ולכן, הפעילות היחידה שיש לנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא לא ממש מקל בעניין הייסורים – עד שאני מראש להבין מה זה אכן "מיטב יכולתי". איזה מה חלק מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? כאשר אני בהחלט באמת זקוקה לשינה הזאת? האלו אני אוכלת הרבה פחות בהרבה מעולה, אם שיש עבורנו בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני יכולה להמשיך ליצור אמון אודות הקפה למטרת זה!)? 9 זמנים או לחילופין זמן רב בזבזתי? במידה ש השיחה הזאת בהחלט נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את אידיאלי שביכולתנו הינו שלא מהו קל מאוד. אך א-לוהים משמש אבינו ובוראנו. הינו מאמין בנו ורוצה שנצליח. הרצון העז באופן ספציפי נולד לספק לכולם קיימת אם לא, עיתוי אם לא. אתם קל מאוד מעדיפים לצאת לדרך, והסרט כבר יגיע לקראתנו הרבה יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page